Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 10:02:40 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2011271/03765 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Ääsmäe küla, Aasamäe tn 3, Harju 
maakond, Saue vald, Ääsmäe küla, Aasamäe tn 5 (Ridaelamu, Ridaelamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Maaküte ja parkimisplatsid vööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27257013>  (menetlus nr: 
214137), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister